info@automucha.cz

Nejčastěji se nás ptáte

Většinu odpovědí na časté otázky najdete zde. Pokud si přesto nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat.

Automobil nezávazně rezervujte vyplněním rezervačního formuláře na kartě konkrétního automobilu, následně Vás telefonicky zkontaktujeme a dořešíme detaily a možnosti pronájmu
Telefonicky na čísle (+420) 724 538 270
Emailem na adrese info@automucha.cz

Úhradu za pronájem je možné provést v hotovosti při převzetí automobilu, nebo bankovním převodem oproti vystavené faktuře s QR kódem – úhrada musí být připsána na náš účet do převzetí automobilu zákazníkem

  • Automobil si můžete vyzvednout na kontaktním místě provozovny – Válečkova 832/18, Opava
  • Pokud nejste z Opavy, rádi Vás po domluvě ZDARMA vyzvedneme např. na nádraží, nebo zastávce v rámci Opavy, při vrácení Vás na nádraží opět odvezeme
  • Nabízíme také možnost přistavení automobilu „až ke dveřím“ na Vámi zvolenou adresu, poplatek za přistavení je 200 Kč + 10 Kč za ujetý km

Kauce je 5.000 Kč pro všechny automobily v nabídce a je hrazena výhradně v hotovosti při převzetí automobilu. Jakmile auto vrátíte a je vše v pořádku a bez poškození, je Vám kauce v plné výši vrácena.

Cena za pronájem je již konečná a je v ní zahrnuto komplexní pojištění (povinné i havarijní pojištění), asistenční služby, servis a údržba, pneumatiky pro aktuální sezónu i dálniční známka pro ČR. Hradíte si tak pouze PHM, případné mýtné v zahraničí apod.

Ano, všechny naše automobily jsou plně kryté povinným ručením, kvalitním havarijním pojištěním ALL RISK i asistenčními službami určenými pro provoz autopůjčovny – což je garancí rychlého a bezproblémového vyřízení případné škodní události. Veškeré pojištění i asistenční služby jsou již v ceně.

Vaše spoluúčast je v případě Vámi zaviněného poškození 5.000 Kč, resp. 5 % u škody nad 100.000 Kč. Drobné poškození nepřevyšující škodu 5.000 Kč řešíme se zákazníkem individuálně a snažíme se o co nejlevnější formu opravy.

Ano, můžete vycestovat kamkoliv v rámci celé Evropské Unie (EU). Stačí když nám předem oznámíte cílovou destinaci. Automobily jsou kryté kvalitním komplexním pojištěním platným po celé EU a již za ně nad rámec ceny pronájmu neplatíte. Asistenční služby se vztahují pouze pro území ČR a jejich využití v zahraničí si zákazník na své náklady.

Ano, počet řidičů ani jejich věková hranice (nad rámec zákona) není omezen. Za dodržování našich smluvních podmínek i všeobecných předpisů je však vždy plně zodpovědný nájemce vozidla, který s námi uzavřel smlouvu.

Pokud přestupek nevyřešíte přímo na místě a jsme o jeho spáchání informováni příslušným úřadem, zkontaktujeme Vás a předáme Vám potřebné podklady k úhradě. Manipulační poplatek je 100 Kč za každý jednotlivý přestupek.

Denní limit je 200 km. Pro dlouhodobé pronájmy na 22 dní a více je limit 100 km na den. Je jen na Vás, jak si celkový limit na dobu pronájmu rozvrhnete. Pokud je celkový limit při vrácení vozu překročen, účtujeme poplatek 2 Kč za každý další ujetý km.

jsou k dispozici 24/7, rozšířené asistence platí na území ČR – práce mechanika na místě poruchy (max. 45 min), výměna/dobití AKU baterie, defekt pneu, odtah vozidla do 100 km. V zahraničí jsou asistence omezeny a doporučujeme zákazníkům si před cestou asistenční služby sjednat u kterékoliv pojišťovny – např. služba AutoCare. Poruchy vzniklé v zahraničí a s nimi související náklady nejsou naším pojištěním kryty a hradí je zákazník. 

Ano, pro Vaši pojišťovnu Vám vystavíme veškeré podklady potřebné k proplacení zapůjčeného automobilu.